23 Kasım 2012 Cuma

YÜREKTEN KOPAN ŞİİR



/...Sahili olmayan rıhtımlar kiraladım gözlerine,
Ne söner ne de diner benim aşkım.../
Kelimeler acz yazarlar ,
Anlatamaz vuslatlar sevdanın gücünü,
Oysa;
Dudaklarında başlamıştır evvel,
"Canım" diyen bir nefes can ...
Solumuştur hasreti buğulanmış camlara...
İlk defa bir kelebek öpmüştür yüreğimden...
***
/...Sahibi olmayan yıldızlar aşırdım gözlerine,
Ne söner ne de diner benim aşkım.../
Ezber bozan sözcükler bekler sadağımda...
On ikiden vurulan kalpler saklarım...
Yollar ağlarını örerken her dem,
Kavuşmak kader olur dileklerimizde,
Oysa;
Gölgenin içinde kaybolurken hicranlı sesim,
İlk defa bir nihavent kopmuştur yüreğimden...
***

/...Sakini olmayan aynalar yaptırdım gözlerine,
Ne söner ne de diner benim aşkım.../
Ellerinin kıyısında saklanır bedenim...
Gel diye haykıran bir çığlık olurum,
Oysa;
Yakılmış bir mektubun külleridir,
Rüzgârla savrulan hayaller...
"Benim dünyama çağıracağım" der bir soluk;
Batmayan güneşte,
Sönmeyen yıldızda,
Ölmeyen sevdada saklayacağım seni...
Kapında bekleyen mavi bir rüyayım,
İlk defa bir gözyaşı akmıştır yüreğimden...
***
......Sahili olmayan rıhtımlar...
.......Sahibi olmayan yıldızlar...
........Sakini olmayan aynalar...
İlk defa bir şiir kopmuştur yüreğimden...

Zekeriya Efiloğlu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder